Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż rozpoczęła się 3 edycja konkursu organizowanego we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Sołtysów: „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa”.

Głównym celem Konkursu jest aktywizacja mieszkańców wsi oraz prezentacja dobrych praktyk.

Uczestnikami konkursu mogą być sołectwa będące jednostkami organizacyjnymi gmin z terenu Województwa Zachodniopomorskiego, natomiast podmiotami uprawnionymi do dokonywania zgłoszeń są gminy.

Laureat pierwszego miejsca etapu wojewódzkiego konkursu jest nominowany do etapu ogólnokrajowego konkursu prowadzonego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów.

Nagrodami w konkursie pn. „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” są nagrody pieniężne za zajęcie odpowiednio:

• I miejsca - 7 000 zł

• II miejsca - 5 000 zł

• III miejsca - 3 000 zł

Z każdej gminy można zgłosić kilka projektów, przy czym z jednego sołectwa może być zgłoszony jeden projekt.

Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego prawidłowo wypełnionego zgłoszenia wraz z niezbędnymi załącznikami, w terminie do 22 lutego 2025 roku (uwaga: zmiana adresu siedziby Urzędu- właściwy adres jest wskazany w regulaminie).

Regulamin konkursu wraz ze zgłoszeniem oraz niezbędnymi załącznikami znajdują się pod adresem: http://wrir.wzp.pl/aktualnosci/fundusz-solecki-najlepsza-inicjatywa-2025

Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Rolnictwa i Rybactwa UMWZ:

Aleksandra Jaszczuk ( tel. 91 454 26 87 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Paulina Makatun-Hałas ( tel. 91 454 26 85, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Dominik Wiktorowicz ( tel. 91 454 27 02, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. )