Stowarzyszenie
Lokalna Grupa Działania
POJEZIERZE RAZEM
78-400 Szczecinek
ul. Warcisława IV 16, pok. 101
tel. 94 3729263
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
W dniach 8 sierpnia 2025 r. w Starostwie Powiatowym w Szczecinku oraz 13 sierpnia 2025 r. w Urzędzie Gminy Szczecinek odbyły się szkolenia informacyjne dotyczące ogłoszonych naborów wniosków o wsparcie:
- Szczegóły
Tylko do 3 września trwa ostatni nabór do ogólnopolskiego programu InnoStart Hub Polska, którego celem jest wsparcie osób kreatywnych i przedsiębiorczych w rozwijaniu innowacyjnych pomysłów biznesowych.
- Szczegóły
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM uprzejmie informuje o wynikach naboru 1/2025/MIP w zakresie poprawy dostępu do małej infrastruktury publicznej.
- Szczegóły
Wójt Gminy Szczecinek już dziś serdecznie zaprasza wszystkich na Dożynki Gminy Szczecinek, które – podobnie jak w latach ubiegłych – odbędą się w Marcelinie, w sobotę, 30 sierpnia
- Szczegóły
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM ogłasza nabór wniosków o wsparcie w zakresie
- Szczegóły
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM ogłasza nabór wniosków o wsparcie w zakresie
- Szczegóły
Informujemy, że w dniu 31 lipca 2025 r. o godz. 9:30 w budynku Starostwa Powiatowego w Szczecinku odbędzie się Posiedzenie Rady LGD.
- Szczegóły
w zakresie Rozwój przedsiębiorczości poprzez podejmowanie pozarolniczej działalności gospodarczej.
- Szczegóły
Młodzież z obszaru funkcjonowania LGD POJEZIERZE RAZEM - czas pokazać, jak widzicie piękno naszej natury, piękno otaczającej nas przyrody !!!
- Szczegóły
30 czerwca 2025 r. w Starostwie Powiatowym w Szczecinku nastąpiło uroczyste podpisanie umów w ramach konkursu „Działaj Lokalnie 2025”.
- Szczegóły
W dniach 18 czerwca 2025 r. w Starostwie Powiatowym w Szczecinku oraz 27 czerwca 2025 r. w Urzędzie Gminy Szczecinek odbyły się szkolenia informacyjne dotyczące ogłoszonych naborów wniosków o wsparcie:
- Szczegóły
13 czerwca 2025 r. odbyło się posiedzenie komisji grantowej przy Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM – Ośrodku Działaj Lokalnie realizującym lokalny konkurs grantowy w ramach programu „Działaj Lokalnie”.
- Szczegóły
Starostwo Powiatowe w Szczecinku organizuje, 06 września 2025 r., w Szczecinku – Świątkach, Dożynki Powiatowe połączone z wystawą rolniczo-ogrodniczo-gospodarczą oraz licznymi konkursami, wspólną zabawą, a także prezentacją: gmin i instytucji rolniczych.
- Szczegóły
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM ogłasza nabór wniosków o wsparcie w zakresie
- Szczegóły
Z przyjemnością ogłaszamy wyniki tegorocznej edycji programu „Działaj Lokalnie 2025”! W odpowiedzi na nabór wpłynęło 15 wniosków, spośród których Komisja zdecydowała o przyznaniu dofinansowania 13 projektom. Łączna kwota przyznanych dotacji to 63 200,00 zł.
- Szczegóły
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM ogłasza nabór wniosków o wsparcie w zakresie
- Szczegóły
Zapraszamy do obejrzenia serii filmów promujacych efekty wdrażania działań w ramach PROW 2014-2020 na Pomorzu Zachodnim.
- Szczegóły
Od 24 marca 2025 r. po raz kolejny o dofinansowanie działalności statutowej mogą się ubiegać koła gospodyń wiejskich.
- Szczegóły
W piątek, 21 marca w Centrum Edukacji Ekologicznej I Rewitalizacji Jezior W Szczecinku grantobiorcy konkursu „Działaj Lokalnie 2024” zaprezentowali swoje projekty.
- Szczegóły
W dniu 14 marca 2025 r. pracownicy biura oraz członkowie Rady Stowarzyszenia LGD POJEZIERZE RAZEM wzięli udział w szkoleniu z obsługi aplikacji OMIKRON służącej do oceny wniosków w planowanych naborach w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju.
- Szczegóły
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie realizuje projekt „Zachodniopomorskie Małe Skarby II edycja”. Projekt jest programem Samorządu Województwa Zachodniopomorskiego, skierowanym do rodziców, którzy pozostają bez pracy lub powracają na rynek pracy po zakończonym urlopie związanym ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem/dziećmi w wieku do lat 5.